Multumesc prietenilor pentru incurajari. Multumiri speciale "mentorului" meu al carui blog mi-a fost sursa de inspiratie.

luni, 9 iulie 2012

PRIMUL CENTRU DE LABĂ
Stimati telespectatori, ne aflam in parcul Herastrau, unde Primaria Capitalei impreuna cu trustul media LaGenulMasculin® a avut initiativa deschiderii primului Centru de Labă de la noi din tara. Este o constructie impunatoare de 27 de etaje + mansarda, dotata cu tehnologie de ultima ora pentru a satisface cerintele din ce in ce mai sofisticate ale amatorilor de labă. Televizoare cu diagonale uriase conectate la internet, ofera nonstop filme pe baza cărora se pot atinge trăiri de neegalat in ceea ce priveste laba, holograme 3D in mărime naturala precum si multe alte atracții pe care va invitam sa le descoperiti si singuri.
 Il avem alaturi pe Domnul Primar Sorin Oprescu care ne va spune câteva cuvinte despre acest nou proiect.

  S.O. – Duduie, la începutul mandatului meu aici erau niște statui ale unora care cica făcuseră nustiuce pentru crearea Uniunii Europene, niste capete metalice practic. Uitați acum, alaturi de partenerii nostri am reușit in numai câteva saptamani sa realizam ceva cu care sa ne mândrim in toata Europa. După Pasajul Basarab, acesta ar fi cam pe locul doi in topul realizărilor mele si sunt convins ca bucureștenii mi-au acordat un al doilea mandat pentru ca facusem déjà public cu puțin înainte de scrutin intenția inaugurarii acestui lăcaș de cultura urbana. Țin sa mulțumesc colegului meu doctor FantoFart care a susținut financiar proiectul inca din stadiul de idée.
Rep. – Mulțumim domnule Primar. Domnul Doctor FantoFart este acum in preajma noastră si dorește sa ne spuna cateva cuvinte.

FF – Înainte sa încep, da microfonu ala la oparte sa-ti propun ceva la ureche ……..
Rep. – Domnule Doctor, sa pastram totusi discutia in niste termeni ……
FF – Bine, treaba ta, da nu stii ce pierzi ……… hai acum sa-ti zic despre ce-am reusit noi sa facem aici in Herastrau. Am găsit aicişa un teren viran, erau doar niste bile de fier din loc in loc. Am venit io intr-o noapte cu baietii, le-am incarcat la tir si am reusit sa le valorificam, dupa asta, in scurt timp am deschis santieru. Peste vreo 5 saptamani am făcut ultimele finisaje si am inceput sa bagam aparatura atat de necesara unei labe de calitate. Am stat de vorba cu organizatii de labagii din tara si strainatate  ca sa reusim impreuna ce altii nici macar nu gandesc. Io mereu am fost pro-labă, se stie, da nu orice fel de laba, ci una benefica pentru corpul si mintea umana, una care sa-l scape pe om de stresu zilnic. Am spus-o la toate televiziunile si-o mai repet si-acum: O laba la momentu potrivit face cat 10 pizde – minim !Bine, sa nu-ntelegi acum ca dau pizda la o parte pentru laba, da zic asa, ca nu trebuie sa neglijam acest tratament naturist atat de binefacator si totusi neglijat, sau mai bine zis ascuns, tinut secret. Asta am avut de spus deocamdata.

Multumesc domnule doctor. îl avem acum alături de noi pe nea Costache, un pensionar venit special din județul Sălaj sa asiste la aceasta inaugurare.
n.C. – Credeam ca mor si nu mai apuc sa fac si eu o labă calumea. La 84 de ani ai mei, m-am suit aznoapte in trenu de București că zic s-ajung mai pe răcoare sa nu mă prinză arsita aia mare cu pula-n mana. Nu prea am nimerit io din prima aici in Herastrau, da am intrebat niste domnisoare de pe strada si m-au adus ele pana aici. Ce mi-a placut cel mai mult e treaba aia cu reducerea, cu talonu de pensie, in loc sa platesc 50 de bani intrarea adica pretu intreg, am platit doar 20 – asta da chilipir! Pot acum sa mor linistit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu